söndag 4 mars 2012

Titta vad jag har gjort då!

Nu när jag inte målat naglarna var och varannan dag har det plötsligt funnits tid över till annat. Jag hade ingen aning om att jag hade en pysslig sida, men efter timmar på Pinterest blev jag sugen på att testa några av sakerna jag såg där.

Jag har ju berättat att mint är ett av mina favoritmärken när det kommer till accessoarer och deras vårarmband har varit väldigt lockande. Nu insåg jag att jag kunde göra dem på egen hand, för en mycket mindre slant. Så jag tog denna mycket mindre slant och gick till Panduro. Den räckte inte. Initialkostnaden blir större än vad man tror, men när man väl köpt de mest basala grejerna så kan man rocka armband på armband.

Dessa har jag gjort i veckan:



Tänk er på lite mer solbrända armar. Jag måste säga att jag är mycket nöjd.

2 kommentarer:

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!