lördag 3 mars 2012

China Glaze - Mango Madness

Nää, nu får det vara nog. Nu måste jag få lacka lite på mina trasiga naglar. De måste ju också få klä sig i finskrud då då. Men just eftersom de är så trasiga så fick det bli ett glitterlack, passar ju utmärkt eftersom det är schlager ikväll! Jag valde Mango Madness från China Glaze.

Så, with no further ado:




Javisst är de i förfärligt skick, men med lite glitter blir det ju genast roligare! Den korallfärgade nyansen kanske känns lite väl somrig för årstiden, men det skiter jag i. Jag tänker på alldeles för söta drinkar när jag tittar på de här, och jag gillar för söta drinkar. Speciellt när de serveras utomlands.

Jag lackade på tre lager och det gav precis så mycket glitter jag ville ha. Formulan lackas på lätt som en plätt och tack vare färgnyansen kan man lacka lite fel och det blir bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!