måndag 5 mars 2012

IsaDora - Second Nail

Då ska vi se då. Nu ska jag testa IsaDoras Second Nail och se vad den kan åstadkomma. Jag förväntar mig inga stordåd, men ser framför mig att naglarna kanske kan få växa till sig lite och att lacket samtidigt kan tjäna som baslack de gånger jag absolut vill måla mina naglar.



Visst ser de fina ut? De ser mycket friskare ut på en gång! Såhär såg de ut innan.

Jag får jobba lite där naglarna är superskivade för att få till ett jämnt resultat (pek- och långfinger). Lite spackeljobb alltså.

Det enda problemet jag ser nu är just de skivade tipparna - där jag verkligen behöver hjälp av Second Nail - då lacket spricker och flagnar av eftersom nivåskillnaden blir så stor i skivningen. Lacket får också en annan, vitare färg där. Men det är det kortsiktiga resultatet. Återstår att se vad Second Nail kan göra i ett lite längre perspektiv.

2 kommentarer:

  1. Hoppas det fungerar.=)

    En vinnare av locktången är nu utsedd, kika in och se om det blev du.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, det hoppas jag med!

      Ingen tur i locktångstävlingen dock ;)

      Radera

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!