tisdag 14 februari 2012

Dags att uppmärksamma: mint.

Jag tycker väldigt mycket om svenska märket mint. som gör snygga och roliga smycken. Jag har köpt mina hos accessora och på Åhlens och äger några halsband, armband och en ring. Jag skulle kunna tänka mig måååååånga fler. Titta bara:

























(De fem första bilderna är mina egna, de övriga är lånade från accessora och mint.)

Det jag gillar mest med mint. är att det är ett påhittigt, lättburet och kreativt märke. Jag tror att de kommer med nya smycken relativt ofta (det här gissar jag bara, för jag tycker att det hela tiden finns saker från mint. som jag inte sett förut!). Det är ju dessutom trevligt att det är ett svenskt märke. Närproducerat liksom.

Humor, färg och mix av material gör detta till mitt absolut favoritmärke när det kommer till accessoarer. Att det dessutom är grymt prisvärt gör ju inte saken sämre. Heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!