lördag 18 februari 2012

Fortsatt jakt på minipalett

Jojo, jag hittade ytterligare en liten minipalett i badrummet som jag testade under den gångna veckan. Den här gången handlade det om en liten fyrskygga från e.l.f. som följde med i en stor beställning i våras. På grund av mängden produkter hamnade den lite i skymundan och blev aldrig riktig testad. Så nu skulle den få sin revansch, kanske.




Den visade sig bete sig ungefär som den förra paletten faktiskt. Väldigt smuligt, svår att få på plats, men väl på (rätt) plats var den fin och satt länge, tillsammans med primer. Ett extra plus för den lilla spegeln som här delvis syns under applikatorn.

Den får godkänt som akutskugga, men inte mer. Dessutom känns den lite, jag vet inte, inte tråkig, men oinspirerande. Jag vill gärna bli just inspirerad av att se på mina paletter, jag ska liksom scanna med blicken och bli överraskad över vad jag, tydligen, vill bära just idag. Nu kanske man inte kan kräva sånt av en minipalett såsom jag kan göra med min Naked och Sweet Dreams, men lite roligare kan det nog vara än denna lilla plutt från e.l.f. För just pluttig är den ändå. Glider lätt ner i den minsta lilla ficka. Så det är väl just i såna akutfall den får följa med. Annars får den snällt se sig förpassad till reservlådan.



2 kommentarer:

  1. Jag hade en sån palett, men jag tror jag slängde den sen. Tyckte den var helt värdelös- men de skiljer sig nog lite mellan de olika färgställningarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså, den var ju inte speciellt rolig, men inte katastrof. Kunde ha varit värre, och betydligt bättre :) Jag har en rund dubbelskugga från e.l.f. som jag är jätteförtjust i, annars är det inte så många saker därifrån som jag gillar hittills. Inte ens deras hyllade krämliner. Har du testat nagellacken nåt?

      Radera

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!