torsdag 16 februari 2012

Liten shoppingspree


Jag hade en mission: att lokalisera stans sista (typ) May, det rosa vårlacket från Chanel. På femte butiken fanns det till min lycka kvar! Wee!

En av butikerna på vägen till lyckan var den i Hötorgspassagen. De ska tydligen stänga i slutet av månaden och hade därför en del utförsäljning, bla en massa saker från ett av mina favoritmärken, Lumene. Plockade på mig ett läppstift, ett läppglans och en ögonkräm. Allt för 123 spänn! Kap!

Väl framme på min "chanelbutik" plockade jag, utöver May, på mig Seche Restore och Depends dammlila lack, nr 300.

Yay! Shopping!
Nu: Fattig!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst är det så :) Jag handlar mycket på nätet så att få gå och plocka bland och titta på saker, samt komma hem med dem direkt är lyxigt. Även om jag nu sitter och äter kikärtsbiffar resten av månaden. Eller nej stryk det, det är för dyrt. Morotsbiffar.

      Radera
  2. Åh, vårlacken från Chanel är så himla fina men May är helt klart finast- bra val! Skulle verkligen behöva Restore jag med, men glömmer fan alltid bort det när jag är i stan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är uppriktigt glad att du säger så, jag hade extrem beslutsångest. EXTREM. Till slut tvingade min chef mig att dra lott om vilket jag skulle köpa. Tur att jag drog rätt lott, jag är jättenöjd :) Fast June hade också suttit fint... Hur som helt. Beslutet är taget.

      Radera

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!