onsdag 22 februari 2012

Är jakten över?

Är det möjligt? Är det verkligen möjligt? Är jakten på minipaletten över?

Jag fick ett tips från Fröken Rosa om att tidningen Styleby hade ett prenumerationserbjudande med tre tidningar för 99 kronor. Prenumerationspremien var Too Faceds Natural at Night! Jag skojar inte. Ni kan gissa om jag beställde och betalade omedelbart! Jag beställde den 13e, och den 21a låg den här på hallmattan och väntade när jag kom hem. Ja ba, hej älskling jag är hemma!

Så nu sitter jag här och inser att jag nog har det jag har letat efter i min hand. Fine, den har ingen spegel. Men annars, det lilla lilla jag har provat så ser den förbannat fin ut. Väldigt pigmenterad och inte ett smul så långt ögat når. Det är skillnad när det är kvalitet. Det är bara så.






Skuggan längst upp til höger och den längst ner till vänster är båda matta, annars är resten skimmer- och glitterskuggor. Jag tycker att den känns så himla användbar och jag ser fram emot att hårdtesta den :)

Pga noll ljus var det en omöjlighet att swatcha. Går att ordna under helgen dock, om det skulle vara av intresse.

Erbjudandet går att hitta här och det går att välja en annan (också jättefin) premie med Decléor och Bareminerals.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!