torsdag 2 februari 2012

China Glaze + Hungerspelen = Fortfarande sant

Om ni vill se tester och recensioner på China Glaze Capitol Colours Collection så kan ni göra det här och här.

Bilden lånad från www.alllacqueredup.com


Jag måste säga att det ser ännu mer lockande ut nu!  Dress Me Up, Fast Track, och Fois Gras är de som tilltalar mig mest. Gammelrosa, beigeglittrigt och brunlila. Yum. (Luxe & Lush och Smoke & Ashes var också riktigt fina).

Roligt att de har med ett matt lack också (Stone Cold). Känner mig dock inte så sugen på blyerts/asfalt. Men som sagt, på många av de andra! Hm, undrar om de får in Capitol Colours på nailsupplies...? Kanske bäst om jag inte vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!