måndag 30 januari 2012

Kleancolor - Moondance

Det här är en lackning jag hade förra veckan. Underst är ett svart lack från Flying A och sedan har jag lackat Kleancolors Moondance över. Inte helt lyckat då jag trodde att det svarta skulle synas bättre. Bottenfärgen i Moondance var så grå och blyertsig att det svarta och blanka helt försvann. Inte så kul som jag hade tänkt mig helt enkelt.








Det stickiga som syns på en av nageltipparna är nylontrådar från Mavals skyddslack. Borde ha filats bort innan fotografering. Men jag tror jag var så besviken att det liksom föll bort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!