söndag 22 januari 2012

China Glaze + Hungerspelen = Sant!

Oh yeah, det här är right up my alley. China Glaze ska i samband med premiären av Hungerspelen släppa en kollektion inspirerad av filmen/böckerna som heter "Capitol Colours". Det är väl tveksamt om det här är lack som kommer att leta sig hit till Sverige dock.

Bild från All Lacquered Up


Jag tycker det är jätteroligt med ett tema som är kopplat till något så oförutsägbart som en boktrilogi. Det blir ju inte sämre av att jag ÄLSKAR böckerna och är tokpepp inför filmpremiären. Bäddat för besvikelse, jag vet. Och om kollektionen hade hunnit hit lagom till filmen så ja, jag hade burit något av dem. Förmodligen Riveting eller Electrify som en homage till Katniss. Förstår ni inte vad det är jag säger? Läs böckerna! Nu! Alltså jag menar nu!

Det finns faktiskt en hel del fina lack i den här kollektionen. Jag fastnar framför allt för Fast Track, Luxe & Lush och Smoke & Ashes.


Fast Track, Luxe & Lush, Smoke & Ashes

Hos All Lacquered Up kan du kika närmare på alla lacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!