måndag 16 april 2012

Lite shopping hos Allice.se

Häromveckan hade Cecilias nätbutik Allice.se 30% rabatt på ett nagellack som jag suktat efter bra länge, nämligen det underbart koralliga Girls just want to have fun från Deborah Lippmann. Jag passade också på att klicka hem två läppstift från Wet n wild. Jag har hört och sett mycket gott om deras Silk finish lipstick och med tanke på priset (49 kr/st) är det ju ingen sak att prova ett par stycken. Och de är GULD I tell ya! Jag kan ännu inte uttala mig om hållbarheten då jag bara testat dem lite grann, men så himla sköna på läpparna. Som SMÖR! Och så rikligt pigmenterade! Jag är glad att jag köpte två på en gång.







Och alltså nagellacket. I love it. Äntligen är det mitt. Såg det hos June alldeles nyss också. Så fint.


Leveransen kom väldigt snabbt tillsammans med en handskriven hälsning och lite snask. Trevligt :) Hon har ofta 30% på enskilda godsaker. Gilla Allice på facebook för att se dagens erbjudande!

6 kommentarer:

  1. Finfina grejer, särskilt lacket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ooja! Lacket är fantastiskt. Bara testat det supersnabbt och formulan verkar vääldigt bra!

      Radera
  2. Det rosa stiftet och naggellacket - mums!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis min åsikt faktiskt. Det röda stiftet var också nice, men det är det rosa läppet och korallacket som är vinnarna. Måste visa upp snart känner jag!

      Radera
  3. Så fint skrivet, tack :D

    Jag personligen ÄLSKAR silk finish stiften! :) Grym pigmentering! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. För en ovan läppstiftbärare kanske de flyttar på sig lite, men de fungerar faktiskt riktigt RIKTIGT bra som lip tint. Så himla sköna på läpparna!

      Radera

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!