torsdag 19 april 2012

Fukträddaren i nöden!



Jag vill i all hast slå ett slag för Lumenes Arctic Aqua 2 in 1 Skin-Perfecting Moisture-Booster (phew!). Jag gillar den dömycket och när jag hade en hel vecka med skärmflygning kom den verkligen till användning. Efter långa dagar i stark sol och hård blåst med mycket svett så kändes ansiktet lite .. trött. När jag äntligen orkat släpa mig in i duschen på kvällen använde jag alltid den här efteråt i ansiktet innan jag applicerade min vanliga kräm. Huden ba: Slurp! Tack! Den känns skönt kylande och lugnande och som att ansiktskrämen tas upp bättre. Den fräschar upp ansiktet utan att bråka med huden. En favorit!

Kostar 139 kronor på tex Kicks eller Åhléns.

Så här skriver Lumene om produkten:
Omedelbart återfuktad, vacker hud. Den innovativa gelkonsistensen hos denna multifunktionella produkt återställer omedelbart hudens fuktbalans och bidrar till att reducera fina linjer som beror på att huden är yttorr. Ger huden en mjuk, silkeslen känsla och utjämnar hudens yta till en perfekt bas för makeup. Innehåller ny Naturligt Återfuktande TeknologiTM: en unik sammansättning av rent, nordiskt källvatten med hög mineralhalt och naturlig hyaluronsyra. Över 90 % naturliga ingredienser. 35 ml.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!