söndag 3 juni 2012

Jag vann produkter från Neve!


Jag hade den stora turen att vinna produkter från det italienska ekomärket Neve på Hannas fina blogg Naturligt snygg via kakaobonan.se. (Wow, den meningen alltså... Jag hoppas ni förstår vad jag menar)

Jag hade inte jättestora förväntningar men när produkterna ramlade in här hemma blev jag sugen att testa dem på en gång. Och jag är verkligen nöjd! Kabukiborsten är extremt len och även om det lossade några strån från början har den betett sig som en dröm sedan dess.


Minaralfoundationen i Light Neutral trodde jag skulle vara alldeles för ljus för mig, men väl på huden försvinner den helt och mattar bara ner min blandhy till perfektion. Resultatet håller sig inte jättelänge och jag kommer nog inte att använda den som foundation men som puder är det helt underbart.


Multipennan i brunt är så fin. Varför har jag inte ägt en eyeliner i brunt förut? Det passar ju mycket bättre på mig än svart! Dessutom är den väldigt enkel att sudda för en mer oskarp eyeliner eller kajal. Den går också att sudda ut helt och använda som skugga.


Aah, jag är så glad för den här vinsten. Långt över förväntan! Och så fint samvetet känns med eko-produkter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!