måndag 4 juni 2012

Jämförelse mörkgröna lack

Nu när jag ändå hade Don't Mess With OPI på naglarna tänkte jag passa på att göra en jämförelse jag själv varit nyfiken på, nämligen huruvida det känns helt överflödigt att köpa just det lacket när jag sedan tidigare äger Jade Is The New Black från samma märke och Starboard från China Glaze. Jag vet inte vad jag hoppas mest på: att ett köp blir nödvändigt eller helt överflödigt...




Aah, jag vill verkligen ha Don't Mess With OPI, men jag kan inte försvara inköpet när jag har de andra gröna. Starboard är ett av mina absoluta favoritlack och det skulle jag inte byta bort mot något. Däremot känns DMWO som en bättre färg för mig än det lite blåare Jade Is The New Black. Skulle någon slänga DMWO efter mig så skulle jag ta emot det. Men i dagsläget får jag nöja mig med de jag redan har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!