torsdag 22 november 2012

Louboutain-naglar

När mina Bio Sculpture-naglar sjöng på sista versen tänkte jag passa på att testa en Louboutain-lackning när jag för en gång skull hade lite längd på naglarna. Jag har varit sugen på det ända sedan jag såg Adele på grammisgalan, men har som sagt aldrig speciellt mycket längd på de egna naglarna för att ens kunna testa.

Naglarna i sig ser ut lite hur som helst eftersom det var en elev som gjorde dem, men med tanke på att det var hennes första försök så gick det över förväntan. Dessutom inte mycket att gnälla på med tanke på priset: 150 spänn. Som hittat!

Hur som helst. På ovansidan har jag använt ett lilablått lack med svagt glitter från elf. På undersidan har jag använt China Glaze Hey Sailor.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!