tisdag 27 november 2012

En enkel layering

Medan vi fortfarande hade en årstid med dagsljus gjorde jag denna enkla layering. Underst är ett alldeles vanligt helsvart lack från elf. Över ligger det fina effektlacket Opal från Zoya. 

En dag senare kompletterade jag med det matta överlacket från Depend. Detta är det matta överlack som jag gillar bäst av de jag äger. China Glaze Matte magic blir så väääldigt matt och mjölkigt. Scratch nails motsvarighet blir något mer halvmatt, men detta från Depend blir snarare sidenmatt och är därmed det jag gillar bäst.















4 kommentarer:

  1. Åhh det här var såååå fint! Jätteläckert!

    SvaraRadera
  2. Assnyggt ju! Måste börja köra layering lite oftare... Är så van vid gamla trista rutiner så nu måååste jag bryta dem. Detta var ursnyggt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack kära du. Jamen det ÄR faktiskt roligt när man orkar göra något annat än det man vanligtvis gör. OCh så får man lite reaktioner också.

      Radera

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!